sunayocl aynen öyle dediğiniz gibi evin içinde bütün gün vakit geçmiyor cok sıkılıyoruz yapayalnız Bi anneme gidiyorum kalmaya arada geceleri uyumuyodu annemde orayada yatağından aldık öyle uyumaya başladı yoksa kalamıyodum annem gelip kaliyo bazen bizde öyle geciyo günlerimiz inanın bende cok bunaldım yoruldum kendime hiç bakamıyorum yemek yapamıyorum evim darmadağın çünkü hiç durmuyo susmuyo hep mizmiz hala 3 uyku yapıyoruz nasıl 2 uykuya dusucez bilmiyorum sürekli uyumak istiyo uyutmayinca cok agliyo nasıl düzelecek bu çocuk bilmiyorum iştahımı zaten yok sıfır zorla biseyler yedirmeye çalışıyorum mamayi reddediyo aşırı çaresizim 😥😥