Niyesordunbucevabi cahillesohbetikestim_ kanki üye ol inanılmaz indirimli makyaj ürünlerini kullanıyorum çok uygun çok memnunum ben bütün ürünlerinden
sucukluyumurtaaa Sema345 göbek deliğime kadar kapanan popomun hepsini içine alan donumla yorum okuyorum 🥸
[silindi] Valla penti suwen bilmem ben iç çamaşırcıdan alıyorum marka takıntım yok sadece pamuklu olmasına dikkat ediyorum o kadar 😅😅
Kisirvetursu Retzja gerilediğini nerden çıkardınız sadece belirtmiş asıl gerilen sizsiniz bence :) ya ayrıca uygun fiyatlı ürün isteyenlere hep böyle yorumlar geliyor hiç şaşmaz oralardan almadığınıza da yemin edebilirim ama kanıtlayamam….
NariNariKiminYari Retzja yani yazmamış olsa bile penti pahalı geldi diyen birine ck önermek ahshshhs Ayrıca neden gerileyim yahu çok şükür erişemediğim markalar değil 🫠
473492 Sema345 valla ben birkere giydim bu ne ya dedim çok rahatsız etti saniyesinde attım çöpe rahatsıx edici bişeydi benim için
ozdenizzz Sema345 Benim normal de sevip de kullandığım bir şey değildir fakat geçen gün süwen de gördüm ben bile beğendim indirim de vardı öneririm bir bakın isterseniz
NariNariKiminYari Valide-Ayse-Hafsa-Sultan o arada kalması zaten rahatlık ahshshs bi kere tangaya alışınca başka külot giyemiyorsun öyle bir bağımlılık 🫠
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan [silindi] beni rahatsız eder ya zaten pişik sorunu yaşıyorum bu günlerde mahveder 🤣
[silindi] Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ben öyle seviyorum bacım don dediğin sarıp sarmalar ıscacık tutar g.tüm dışarda kalınca bir tuhaf hissederim😂
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan cookiesss 😬 bir kere giydim çok rahatsız ediciydi ya donlarımın gözünü seveyim ben 😆
Nikita Valide-Ayse-Hafsa-Sultan anne olmadan önce severek kullanırdım. Şimdi göbeğime kadar olan donlardan mı alsam diye düşünüyorum. Konfora çooook ihtiyacım var
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan [silindi] ben donumdan memnunum o da benden memnun 😀 eski köye yeni adet getirmeyek