aleynabilgel çok geçmiş olsun bende de böyle bir kanama oldu bildiğiniz düşük kanaması yapıyordum hemen bana ilaç tedavisi uygulandı ve istirahat yapmam istendi böyle bir şeyi asla ertelemeyin ben minicik bir nokta kadar kan gelse dahi gidiyordum ki çevremdeki çoğu insan ay çok Pempiriksin ay çok şöylesin demişlerdi bana doktora gittiğimde kesimin yırtıldığını düşük yaptığımı söyledi ilaçlarla falan kanamam durdu çok şükür Gebelm hani devam etmişti ama böyle şeyleri etraftaki şeylerle bastırmayın direk gidin umarım kötü bir şey yoktur çok geçmiş olsun