SevgiLina_ OglummBalll 280e yaptirdik 2.ayinda haftaya tekrae yaptircaz zam geldi diyolr ne kadr oldu bilmiyorm canm
2prenssAnnesii OglummBalll cuma günü yaptrdım indrmli aldım 290 tl normal 320 tl olmus subatta zam geldi bütün ilaclara
My_LiFee Misssss faydasi yok diye deyil var mi yok mu bilemem demem yaptırdığı halde hasta olmus olacağı varsa her türlü olur
Nuryalcndag OglummBalll hayır gerek yok artık olmasına dedi doktoru zatej o bağışıklıgi aşı yoluyla değil yaşayarak almış oldu zaten
Tazeanne0134 My_LiFee iyi de aşı hastalığa yakalamasın diye değil ki zaten o hastalık gelirse hafif atlatması için canım nasıl ki su çiçeği kabakulak 2.ayda 3lü aşı yapıyor ya ona rağmen su çiçeği kabakulak çıkarıyor ya aynı onun gibi düşün
Tazeanne0134 My_LiFee inşallah canım Rabbim uzak eylesin ben yaptıracam Allah nasip ederse ben tüm aşılarını yaptıracam ne olur ne olmaz çünkü hastanelik bile yapıyormuş bu hastalık Allah korusun
My_LiFee Tazeanne0134 amin bende butun aşıları yaptırıyorum cnm bunh yaptırmadım açıkçası biraz pahali bütçemiz el vermiyor
Ebruon Tazeanne0134 allah korusun bugün hoca açıkladı bir yılda ölüm 500 binmiş rotada coronavirusten kat be kat fazla Allah esirgesin korusun evlatlarimizi bende yaptırdım çok şükür
Tazeanne0134 My_LiFee bütçen el vermiyorsa napacan canım inşallah Rabbim yardımcınız olsun rabbim esirgesin evlatlarımızı
denizanne1708 Gdogru 3 doz olayını ilk kez duydum. Sadece 3. Ve 5. Ayda yapılıyor... emin misiniz 3.dozdan?