My_LiFee OglummBalll 20 aylık kizim var yaptirmadim 8 aylık ogljma da yaptırmadım kuzenim yaptirmis kizina beni.kiyle yaşıt kızı gecen konuştuk 500 tl asisini yaptırdım yine o hastalığa yakalndi diyordu
Nuryalcndag OglummBalll ben yaptırmadım kızımın alerjisi vardı ve alejrik bebeklere keisnlikle onaylamıyor doktorlar, belki de alerjisi olsa yaptirirdim bilmiyorum ama tabi rota geçirdi kızım,nasıl gecirdi anlamadik rita bittiğinde hastaneye gitmişiz 😁
Tazeanne0134 My_LiFee iyi de aşı hastalığa yakalamasın diye değil ki zaten o hastalık gelirse hafif atlatması için canım nasıl ki su çiçeği kabakulak 2.ayda 3lü aşı yapıyor ya ona rağmen su çiçeği kabakulak çıkarıyor ya aynı onun gibi düşün
OglummBalll Nuryalcndag peki rotayı gecirirse aşıya gerek varmı canım biliyomusun benim oglumda rota oldu 2 günde atlattık hamdolsun hemen bitti
Ebruon Melisa_m canim zehirli ishal asisi ve cok tehlikelo bir virus ozellikle Turkiye gibi gelismekte olan ülkelerde 0 5 yaş aralığındaki çocuklarda ölümle bile sonuçlanan bir virütik hastalik. Bu virüse ortak wclerden hatta sudan bile yakalanabiliyo cocuklar ve kimi cocuk hafif atlatiyo kimi cok cok agir oluyo Allah korusun. Asisi uretildi ve asi olinca hastaliga yine yakalanabiliyosun ama diyelim ki asi olmasaydın hastanede yatacaktın asi olunca ayakta aglatiyosun gibi bisey oluyo. Çiçek aşısı da yıllarca pahaliydi sonradan ücretsiz oldi buda şuan maalesef ücretli bor aşı
Nuryalcndag OglummBalll hayır gerek yok artık olmasına dedi doktoru zatej o bağışıklıgi aşı yoluyla değil yaşayarak almış oldu zaten
My_LiFee Misssss faydasi yok diye deyil var mi yok mu bilemem demem yaptırdığı halde hasta olmus olacağı varsa her türlü olur
Tugceeeee12345 OglummBalll yarından sonra 2. Doz yaptıracağız 4. Ay aşılarıyla ve 310 lira olmuş sipariş verdik ilk yaptırdığımızda 280 liraydı şimdi 310 olmuş Olsn annesinin kuzusu için değer