emomss bebeğim pevli doğdu. Doğumda gördüm öğrendim. Zor bir süreç çok zor. Hemn tedaviye başlayın hiç beklemeyin. Doktordan doktora tedavi yöntemleri değişiyor genelde bir hafta yağ ile masaj yaptırıyorlar düzelme olacak mı diye snra alçılama işlemi bazen 6 hafta bazen 7 hafta diyorlar son alçılamayı ameliyat ta yaparlar oda 3 hafta kalıyor aşiltendon ameliyatı basit bir ameliyat kısa çok az iz kalıyor belli belirsiz. Doktorum bebek dostuysa çok güzel sakinleştiri herşeyide anlatır ve bebeği rahat katır bazı doktorlar koca çocuk gibi davranıyor bide bu alçılama sürecinde bebek biraz fazla ağlayabiliyor bnm bebeğim çok ağlak değildi ama durduk yer anlık ağlamalar oluyordu doktoru alçılama kaşındırırı rahatsız eder ondandır dedi kaşık fıtığı çıktı bebişi çok ağlatmamak gerekiyor. Snra alçı çıkınca ayakkabı giydiriyorsunuz 5 yaşına kar ortalama. Biz 9 aylık olduk çok yoruldu M geri dönme ihtimali olması bebeğimin çoğu zman giymek istememesi parmaklarındaki değişiklikler . Korkutmak için söylemiyorum hazırlıyorum seni bil neyle karşılaşacağını ki güçlen sen güçlenki bebeğin de güçlensin 💪