emomss 3 günlüktü iki bacağıda alçıya alındı her hafta alçıları yenilendi normalden biraz daha erken sonuç alındı 3.5 aylıktı ameliyat oldu ,yanlış hatırlamıyorsam tekrar alçıya alındı ,sonrasında arasında demir olan ayakkabılardan giydi belli bir yaşa kdr ,sonra 5 yaşına kadar hep özel yapıldı ayakkabıları ,tedaviyi hiç aksatmadı ablam ve çok sabır gösterdiler şuan 16 yaşında çok şükür yürümesinde FLN herhangi bir problem yok doktoruda çok iyiydi