Aynı şeyleri yaşıyorum ek gıdaya geçtiğimizden beri hep bir beslenme sorunu yaşıyoruz.
24 aylık hala 10 kilo mesela kilo almıyor.
neler yapıyorum bazen günde üç dört çeşit yeter ki yesin diye…
ben en arka dişlerinin çıktığını sistigini gördüm.
o yüzden olabilir diyorum.
ama ne yapacağımı şaşırdım
kendi acıktım mama ver derse veriyorum bu ara kendimi de çok yipratiyorum.