ahlasmomm_ benim ki hep ağzında tuttu asla yutmuyor ve geri çıkarıyodu yaklaşık iki aydır yemeği önüne koyuyorum içine de çay kaşığı karıştırıyo arada ağzına götürüyo o oynarken ben yemeğini yediriyorum ve bunu yapınca ağzında tutması bitti bazen oyuncaklarını koyuyorum önüne yada bir kaba küçük oyuncak ıvır zıvır dolduruyorum onları doldur boşalt yapıyor böyle yapınca yemeye başladı tavriye ederim
Bu yazıyı bugün birine daha yazmıştım kopyalayıp size de atmak istedim benim oğlum da 22 aylık daha yeni bu şekilde yemeye başladı öncesinde iki kaşık yedi diye seviniyordum