alpmila Muhammet bizin anasınıfı öğretmeni herkesin evine bir kez gideceğim dedi mecburmuş nedenini söyledı tam hatırlamıyorum
coldplayy papatya__ Ben de öğretmenim. SevimliHayaletCasper Hanımefendinin yorumuna tamamen katılıyorum. Sanırım velimin evine de gitmezdim. Eskiden veli ziyaretleri uygulaması vardı, o zamanda doğru bulmuyordum; fakat mecburen giderdik.
papatya__ coldplayy en üstte de yazdım siz gitmeyebilirsiniz bizim öğretmenimiz gitmeyi tercih ediyor
alpmila Muhammet olabilir banada tuhaf geldi arkadaşlara sordum geçen yılki öğretmen de öyle yapmış her öğrencisinin evine gitmiş