papatya__ bir öğretmen olarak söylüyorum bence çağırmasanız daha iyi zaten öğretmen de gelmek istemez ve istememeli bence çünkü bu doğru değil.. size geldiğinde çocuğunuz bunu okulda tüm arkadaşlarına anlatacak öğretmenim bize geldi annem ona hediye verdi yemekler yedik vs . Çocuklar bunu yapar çünkü gayette doğaldır ve bu yüzden diğer çocuklar da ailelerinden öğretmenimi çağır talebinde bulunabilir ve velilerde öğretmen de zor durumda kalabilir . O yüzden bence çağırmayın . He kendi ben velileri mi ev ziyareti yapmak istiyorum diyorsa o ayrı tabi ..😊