daphnex bizdede var 1 haftalıkken baktilwr ulturwsyonla baktilar çok mnik olduğu için açık kapali tam göremedi 2 aylıkken nörolojiye götürdüm tekrar ulturayonla baktilwr çok şükür kapaliymiş gelişimi hareketleri iyise kapaliysa sıkıntı oomıuormuş çok şüküt sizdende sıvı vs gelmiyorsa kapalidir dert. Etmeyin Allahın izniylr birşey çıkmaz bnde baya arwştirdimda çok olan var çopundada skıntı hiç çıkmamiş🤲🏻