firstmama betul97_ tebrik etmiştim zaten ben biliyordum geçeceğini 😘😘 o zaman sana kazasız belasız bol sürüşler diliyorum🧜♀️🧜♀️
ZmrNsa09 betul97_ defter bedeli ve harc ayri ayri ödendigi icin 5 bin görmüssünüzdr ziraat varsa ordan odeyin daha kolay digerleri ayri ayri aliyo ziraat bir bütün aliyo ödemeler kısmından sürücü belgesi tahsilatlari diye girceksiniz
ZmrNsa09 ZmrNsa09 Ayrica milli egitim salıya kadar islemleri tamamlamassa sertifikan sistemde görünmez basvuru yapamazsin haberin olsun