Kızlar yarın saat 15:15 sınavım var valla nasıl olur bilmiyorum bugün son bir kez test sürüşü yaptık kötü değildim ama tekte geçmek istiyorum. Yeni yıl zammı da görmemiş olurum. Sürücü belgesi için randevu aldım ama olur da geçersem 7 bin küsür lirayı nereye ödeyeceğiz? Mobil bankacılıktan baktık ama 5 bin yazıyor anlayamadık