Nazlicanklnchrmn canım başlarda çıkmıyır sınra artıyor, bak benim bebeğim doğduğunda yoğunbakımdaysı sütüm gelmemişti, pompa ile bebek emziriyormuş gbi hep sağdım ama gelmedi falan çok üzüldüm dedim yok, ama pes etmedim ağlaya ağlaya sağdım ilk 15cc geldi sonra 30cx sonra 45cc sonra 60cc sonra 75cc sonra 90 derken böyle böyle arttı hemen çok gelmedi... İlk o 15 cc gelen süt öyle değerliydi ki bana koşa koşa götürmüştüm yoğunbakıma.. Ama gelmese de sağ.. Bebekle evet çok zor oluyor , tam oturuyorsun sağıma ağlıyor vs ben halen dahi zorlanıyorum sürünmeye başladı bebeğim ben sağarken kaçıyor gidiyor falan ama ilk zamanlar annemle ve eşimle idare ettim onlardan destek aldım. Biri bebekle ilgilenirken bende sağıyodum şimdi tek bakıyırum bende zorlanıyorum