Nazlicanklnchrmn çok uğraştım bende memeyi alsın dşye ama olmayınca olmuyor işte. E gelen sütü neden döndüreyim sağdım, sağımla gelmez 6aya kdr gelse ne ala dediler, neyse oldu mu sana 6ay bi buzluk sütüm de oldu işin sonunda.. Gelmesede sağdım ben ilk başlarda hep uyardım memeleri, olay beyne sğte ihtiyaç var sinyali göndermekte işte.. Sonra bi bakıyorsun vucudun mucizesi..ama 6ay anca diyenler şokkkk 😂😂😂 Toplumumuz yeniliklere açık değil işte, biz sanki istemezdik memeden emsin böyle çok daha zor..