merkursavascisi_06 kuzumm Allah kolaylık versin. Acaba sizde görünür olmayı inatlaşarak sağladığını sanıyor olabilir mi? yani bu şekilde anlaşamayıp kriz çıkarıp sonra sen kendini kötü hissedip gel oyun oynayalım vs dıyosan bunu biraz alışkanlık haline getirmiş olabilir. Bizde durumlar böyle kardeşini seviyorum ayağına bunaltıyor bende kızamadığım için (çünkü sevmemi istemiyosun diyo kızdığımda) hadi gel oyun oynayalım kardeşin uyusun vs diyorum gidip oyun oynuyoruz yani dolaylı yoldan istediğini yaptırıyor