merkursavascisi_06 menesamom ikinci dönem için bakın isterseniz en azından yarım gün yani nefes alın siz de kıyamam
menesamom merkursavascisi_06 maalesef sadece sabah 7:30 öğlen 12:00 var ona da gönlüm el vermedi o saatte hemde bulunduğumuz bölgeye uzak biraz o yüzden seneye başka bir yere kiraya geçeceğiz büyük ihtimalle o yüzden bu sene daha kalsın dedik
merkursavascisi_06 Huma_kus34 kuzenimin kızı 9 yaşında o da şimdi erken ergenlik modunda diye şikayet ediyo büyüse de değişmiyo galiba🫠
balkizlar merkursavascisi_06 neye inatlaşıyor mesela… benim için 2 yaş 3 ten zordu 3 daha güzeldi çok şükür
merkursavascisi_06 balkizlar çoraplarını giy, giymiyo. Kıyafet konusunda çok gıcıklaşıyo onu giymem bunun cebi var bu kalın bu acıtıyo. Uyku konusunda mesela hala uyanık. Artık uyku yasak bugün dedim de hayır uyuycam dedi 😬😬
balkizlar merkursavascisi_06 müthiş yöntem 😅 kıyafet konusunda inatlaşmayın ne istiyorsa onu giysin ama ters etki yöntemi iyiymiş 😅 bana da okulun rehberlikçisi demişti bazı inatlaştığı şeyleri yapma diyin diye
yagmurmoms1 merkursavascisi_06 o kadar uysaldı söz dinlerdi. Kendi kendine oyun oynardı. 3 yaş + kardeş çok fena bişey yaptı.
Sedaauykucu yagmurmoms1 aynı durumdayız 3 yaş ve 52 günlük bebek. 3 yaş oğlum sabahtan akşama terör estiriyor Yenidoğan o kadar yormuyor mental gitti oğlumdan dolayı
Minel-inannesi merkursavascisi_06 inatlaşmalar ufaktan ufaktan var ama bu ara çok savruk, bütün eşyalarını bi yerde unutuyo sürekli😄
Minigim38 merkursavascisi_06 3 yaş (38 aylik ) tam tamına aynısı ne dersem tam tersini yapıyor bide kızınca küsmesi var kalbimi kırdın annee diyip vicdan yaptırıyor bana
merkursavascisi_06 Minigim38 benimki de anne bana kızma üzülüyorum diyo, ben de kızmak istemiyorum ama beni sinirlendirme diyorum. Artık önceden bak şimdi sana kızabilirim kızmamam için beni dinle yoksa kızıcam falan diyorum.
merkursavascisi_06 menesamom aa o kadar erken çok mantıksız, öğleden sonra yarım gün olsa iyi olurmuş
hepyerdeyizz balkizlar paylonca gibi geziyor bazen 2.5 yaş oğlum 😂😂😂Gömlek ya da yakadan düğmeli şeyleri asla giymez ay sinirlendim djdjd
Minigim38 merkursavascisi_06 bazen bak kızıcam artik sinirleniyorum diyorum canın dayak istiyor galiba diyorum gülerek. Ben sinirlenince annee dayak istiyor canım diye poposunu sallaya sallaya dans ediyor 🤣🤣🤣 dayak dayak diye şarkı söylüyor
Huma_kus34 merkursavascisi_06 cidden oyle ya ne söz ne laf aetık bir ortama girmek istemiyorum dertleri bıtmıyo zehır oluyo gelıyom eve
hepyerdeyizz merkursavascisi_06 2023 de farklı sayilmaz😬😬ister ılımlı yaklast eğitim ver ister Konuş hiçbisey anlamak istemiyor nasıl işine geluyorsa öyle 😬🥲Dediğin gibi yapma dediğim şeyi kesin yapacak bende bırakıyorum kendi haline gören şaşırıyor ama napayım üstün düştükçe düşmandan beter oluyor 😬
balkizlar hepyerdeyizz 😂😂 biz sinirleniyoruz ama onların normali… ve aslında olması gereken o istediği gibi giymesi… ben de çok zorlandım ama dayandım büyüdükçe düzeldi şükür