Deletedmom_968 bende bol bol su vermeye çalışıyorum da bende mi öyle yapsam bizde kendi salçanmzı kendimiz yapıyoruz , böyle acısız baharatsız yemek oldu mu vermeye çalışıyorum mesela bugün yayla çorbası yaptım nane tuz koymadan ona ayırdım ama çok zor yedi onuda yani ne istediğini neyi sevdiğini tam anlayamıyorum . Mesela bir hafta önce yoğurdu yerdi çok severdi şimdi onada ağzını açmıyor şaşırıp kalıyorum