Kızlar ya bebeğim 6 ay 26 günlük ek gıdayla arası hiç yok , heves edip güzel güzel tabaklar hazırlıyorum çorbalar yapıyorum ama ağzını kilitliyor resmen hiç açmıyor . İşin tuhaf yanı yediğimiz ekmeğe saldırıyor illa bana verin diye bas bas ağlıyor , verince de emiyor her tarafına dağıtıyor . Sırf yesin diye önüne de koydum kendi kendine keşfedip yesin ama yok oyun oynuyor onlarla yemiyor .. napcam bilmiyorum . Sadece emziriyorum ama o da yeterli gelir mi diye araftayım. Yolunu yordamını bilen varsa yardım etsin 🥲🫠🥹🥹