zmiu ama yanakları geçmesinin sebebi kremdendir belkide aynı belirtiler bizdede vardı alerji bölümüne gittik kızım yuzunde kızarıklik vardı hemen alerji mamasina geçti dedi normal mamada yumurta var tam icerigini bilmiyorsun bunlardan birine bile alerjisi olabilir dedi biz aptamilin alerji mamasını kullanıyoruz evet çocuğum içmek istemiyor ama vanilya surubu ile tatlandirma yapıyorum dikkat edin sizde alerji olan bebeklerde pişik kulak arkalarinda kuruluk olurmuş önemli olan iyi bı doktora düşmek ben bunun yüzüne huzursuzluk bı belirtiler yüzüne kaç tane doktora gittim kimse bilmedi en son üniversitede bı profoser var o bildi bize deri testi kan testi ter testi hepsi yapıldı hepsi negatif geldi ama yüzündeki kızarıklık kulak arkası kuruluk var diye alerji mamasina devam etmem gerek olduğunu söyledi gizli olabiliyormuş bazen