Merhaba 🌞
Kızım 10 buçuk aylık
6.aydan beri kesinlikle meme almadı emmeyi bıraktı doğduğun dan beri hem meme hem mama gidiyorduk ilk aylar hipo kullandık 5 aylık ken falan aptamil pronutro kullanıyoruz 5 aylıkken falan tadımlara başladık o zamandan sonra 10.aya kadar herşeyi çok güzel yiyen bir bebek di ama 9,5 aylıkken falan geceleri böyle ıkınmaya gaz çıkarmaya çalışıyordu yani gazlnıyırdu çok belli ama çıkarana kadar zorlanıyor ağlıyor çıkarınca rahatlıyordu.ama bende kabız falan oluyor yemek yiyor güzel de sindiremiyor falan diye düşündüm 10 ayın başlarında yanaklrı pütür pütür ve kızarıyordu ama 10 gün falan hep öyle bizde tahriş oldu öpülmekten vs düşündük hep ama baktım geçmiyor doktora götürdüm doktor dedi direk Alerjiiii yüksek ihtimal test falan da yapmadı … dedi süt ve süt ürünleri yok Birde mama verdi alerji maması bunu kullan dedi sonra rapor edecez dedi ama benim bebek asla içmedi onu .. birde damla verdi iki gün kullandık o daha mahvetti onu da kestim .. şuan peynir yoğurt tereyağ falan vermiyorum ama kendi mamasını mecbur veriyorum uykuya onunla geçiyor çünkü… yanak için de kortizonlu krem vermişti yanakları baya düzeldi başka hiç bir yerinde birşey yok pişkte oluyor ama kabız da çok oluyor… doktor a daha haftaya gieeceğiz
Şimdi başına gelenler varsa eğer
- Yanakta kızarıklığı olup alerji olan var mı
2.mamayı içmiyor asla
3.11 aylık olacak ama neredeyse bir aydır olan o gaz sıkıştırmaları devam ediyor gece çok uyanıyor , çıkarana kadar ağlıyor
Gaz sorunu yoktu komikte değildi bir ayda oldu