nazlimom_ “yenisi gelene kadar odanda uyu,” demeniz dogru olmaz elbette. Hic bir zaman dogruluktan şaşmayin. 4 yaş ideal oda ayirmak icin. Besigiyle oyun yoluyla vedalasmasini saglayin. Birlikte kaldirin. Guvenli bir depo alaninda olacagini belirtin. Cocuklar icin besikle vedalasmak zor olabilir. Yerinizde olsam , bu surecte yine sembolik oyunlardan destek alirdim. Evcilik kurun, temasi tabiki, oda ayirmak olsun. Cocuklar oyun yoluyla sundugumuz kurallari daha kolay kabul eder ve guvenli bulur. Bu oyun detayini arastirarak ogrenin. Kendi odasinda uyumanin guvenli oldugunu vurgulayin. Gun icinde orda bol vakit gecirmeyi ihmal etmeyin. Gece her uyanmasinda size seslenebilecegini ve sizin de yaninda olacaginizi soyleyin. Ve bunu gercekten yapin. Cocuklar 6 yasta dahi uykuya geciste ebeveyn destegine ihtiyac duyar. Bu dogal surectir genellikle de guvenli baglanma gerceklesmis iliskilerde olur. Bu surec anne baba icin de uzucu oluyor tabi :)