nazlimom_ Ben nevresimlerini sevdiği karakterli aldım öncesini odalarını zaten oyun odası olarak kullanıyor bol bol orada vakit geçiriyorduk anlattım sürekli buraya yatak alacağız size burada uyuyacaksınız artık kendinize ait bir odanız olacak vs diye konuştum zaten okuldaki arkadaşları olsun oturduğumuz binadaki arkadaşları olsun yatağın varmı odan varmı gibisinden sorular yöneltiyorlardı odalarını ayarladım ayırdık sadece uyuyana kadar yanında kalmamı istiyorlar ondan sonra git diyorlar yanlarınada yatmıyorum bir kenarda öyle oturup kitap okuyorum onlara öyle bi alıştılar ki çok şaşırdım özellikle 3,5 yaşındaki oğlum o günü bekliyormuş sanki hiç yanımıza gelmedi asla bizim yatağımızda yatmak istemiyor 2 yaşındaki kızım bi 10 gün geldi yanımıza sonra oda alıştı gelmiyor artık beni yatağıma götür diyor ☺️ kendi zevkinize değilde çocuğunuzun zevkine göre dekor yapın bence çok faydalı oluyor ☺️