bebitonunannesi_ eşim ayakkabı dükkanıni kapattı şuan işçilik yapıyor vergisi prim borcu derken altından kalkmak çok güç gitsin işçilik yapsın ama kendi işinin patronu olmasın şu devirde ki bi meslegi de yok anladığım kadarıyla parayı çarçur edicek sizde ortada kalicaksiniz madem çok güveniyor kendisine işçilik yaparken para biriktirip yapsin çok zorlarsa boşarim seni diyin kolay mı bu devirde evinin olması bizim borçla harçla aldık borcunu ödüyoruz hala aklimiza evi satıp da işe yatırmak gelmez hayatta