bebitonunannesi_ en sevmediğim tipler hazırda olanı gözden çıkaran tipler. Çok mükemmel bir galerici olacak olsa zaten ev satmadan da o galeri olurdu. Patron olma sevdasına evinizi kaybedersiniz. Bir de binlerce borçla daha kötü duruma düşersiniz. Benim babam da patron olma sevdasına var yok tüketmekte uzmandır. Çok çektik.
Daha ne iş yapacağına karar verememiş. Evi satacakmış.