Yaşamasam anlayamazdım. İki doğumumda da ağır lohusalık depresyonu yaşadım, camlardan uzak dururdum ya kendimi ya bebeğimi atıcam diye düşünürdüm. Evlerden ırak, korkunç günlerdi… yazık bu anneye de evladına da, çevresindekiler keşke biraz farketselerdi de bu sonuç olmasaydı