coffee 52 ile başlayıp 67 ile doğuma gittim. Doğumdan çıkınca 5 kg gitmişti, 1 hafta geçtikten sonra ödem de gitti 4 kg da öyle gitti. Doğum yapalı 14 ay oldu şimdi yine 52yim. Çocuğum aşırı huysuz, uyumazz oyun oynamaz devamlı ağlar vs artık sürekli bunlarla uğraşmaktan iştahım da kapandı su bile içsem şişiyorum ve yemiyorum. Yani tamamen beslenmeyle alakalı benimki. Kalori açığı oluşunca zaten vücut otomatikman kilo veriyor