talhamamy oylesinebiri__ yaa eşim alıştırdı memeyi bıraktı uyanıyor acıkıyo çocuk dedi alışır verme dedim 2 aydır böyle🥹
oylesinebiri__ talhamamy benim eşimde çocuk aç o yüzden kalkıyor süt ver mama ver diyordu dinlemiyorum hiç eve muz almayın unutur
Pamukhanim_ talhamamy Destek siz umarım başarırsın bende şu hamaktan kurtulmayı o kadar çok istiyorum ki
talhamamy Pamukhanim_ inşallah canım yaa gece sık uyanmıyor ama doğa dimi. Gece uyanmıcagını bilsem ben uyutayım tamma ama o kadar sık kalkıyor ki uykumuzu alamıyoruz sırf o yüzden desteksiz uyusun istiyorum
Pamukhanim_ talhamamy yok 1 veya 2 kesintisiz olduğuda oluyor ama işte sıkıntı yataktan hama&ğa alırken bazen uykusu açılıyor 1 saat sürüyor döndürmek yatağında piş piş ile uyusa bana da iyi olacak işte umarım sen başarırsın da Kesintisiz veya az kalkar
Acu_ talhamamy o zamn 50 dk da uyuması çok normal. Ama pışpışı patpatı süreklilik haline getirmeyin. Her geçen gün uyutma süreniz dahada kısalacak
talhamamy Acu_ tamam bir kaç gün sonra da sadece yatağa yatırıp yanında sadece oturmayı denicem bakalım
pinar180 Acu_ ama daha yeni başladığı için 1 hafta yapsın sonra tamamen teması kessin bence bi anda kucakta sallanarak uyuyan bebe tek desteksiz uyuyamaz yavaş yavaş bıraksa daha az yorucu olur
Acu_ talhamamy hayır sadece bi gece denemelisinz. Onun dışında çok fazla ağlarsa. Yoksa müdahele etmeyin. Ayakta sallamak kucakta sallamak gibi alışkanlık yapıyor
Acu_ talhamamy evet zor oluyor ama gerçekten alışıyolar. Çok çabuk hemde. Uzatın konuşun. Yada pat patı kesin pışpış yapın. Sonra onuda bırakın.
Pamukhanim_ talhamamy ben işte hiç cesaret edemiyorum kalkar gider yataktan asla temas sevmiyor zaten yatalım desem beni uyutur kendi kalkar gider 😅
talhamamy Acu_ tamam çok teşekkür ederim. Bugün öğlen uykusunda çok ağladı mesela mecbur beşiğe girdim kucakladım öyle uyudu
Acu_ talhamamy işte bebek diyorki ağlarsam annem yapar ağlarsam annem kaldırır. Daha çok ağlayayımda annem yapsın. Çünkü bebekler aşırı akıllı. İstikrarınızı bozmayın ki bozmuş oldunuz bir sonraki uyutmada yine yanına uzanmanız iiçin daha çok ağlayacak
Pamukhanim_ talhamamy ben meme istemesin diye atletimi koyuyorum belki sende öyle bişey koysan işe yarar veya yastığa kıyafetini giydirsen öyle yapan çok var