talhamamy 11 aylık ama 6 aydan beri odası ayrı. Gece 1 2 emerdi uyurdu diş hariç. Şimdi gece emmesini kestim . Yanına uzanıyorum karanlık oda kapı örtük odada geziyor biraz sonra yanıma geliyor sarılıyor uyuyor yarım saate anca uykuya dalıyor . Önceden hep hamakta sallardım uyutmak için yada emzirirdim. Bebekler hep eski düzenlerini ister o yüzden ben daha farkjna varmadan odayı ayırdım, kusan bebek değilldi. Şimdi memr içn ağladı ilk 2 gün ama p3s edip uyudu arrık ağlamıyor