mom97X Herkesin farklı kısır tarifi var, deneye yanıla sevdiğinizi bulursunuz. Ben sogan ve salçayı kavurup sulandırıyorum bulgurum üzerine döküyorum, o şekilde bekletiyorum.
Diğer yanda yeşillikleri doğruyorum. Nane, maydanoz, dereotu ve bol taze soğan. Bulgur oda sıcaklığına gelince de nar ekşisi limon zeytinyağı ekleyip yeşillikle karıştırıyorum.
Yeşillik dışında domates, turşu, salatalık falan koymam, yakıştırmıyorum.