Zeytin-gozz1 premses7_ kalıplar en az 1 veya 2 beden küçük oluyor. Benim kızım minyon olmasına rağmen 1 beden büyük alıyorum tam oluyor. İri çocuklar için en az 2 beden büyük tercih edilmeli😊 @seyma4748
seyma4748 Zeytin-gozz1 dün elbise sipariş verdim kızıma ocakta 3 yaşına gircek 4 5 söyledim olur umarım
esraalic seyma4748 biraz kalıpları küçük ama güzeller daha önce yapmıştım alışveriş güvenilir bir site.