seyma4748 Arkadaşlar minicity diye alışveriş sitesi var ordan alisveris yapan var mı daha önce kızıma göre çok güzel şeyler gördüm de tereddüt ettim alışveriş yapmadığım için
slnynareasya seyma4748 Daha önce kızıma aldım şans meselesi kalıpları bazıları tam bazıları küçük oluyor çok uygun olanları ister istemez kalıtesiz ama diğerileri orta derece fiyat performans bence
Tortilla_ seyma4748 Yıllar önce yapıyordum. Ama kalıpları küçüktü. Şimdi nasıl bilmiyorum. Fiyat performans ürünü diyebilirim.
ozgecam seyma4748 Güvenilir site, ürünleri de güzel ama 1 beden büyük alın bedenleri küçük oluyor genelde
balkizlar seyma4748 ben 4 yıl önce yapmıştım çok güzel gelmişti göründüğü gibiydi.. fiyatı da çok uygundu sonra bi daha yapmadım siz deyince aklıma geldi bi dahakine bakayım bir 😅
Niyesordunbucevabi seyma4748 ben yaptım ama çok kaliteli değil. Gündelik alıcam evde giysin derseniz olur yoksa kalite beklemeyin yani
Zeytin-gozz1 premses7_ kalıplar en az 1 veya 2 beden küçük oluyor. Benim kızım minyon olmasına rağmen 1 beden büyük alıyorum tam oluyor. İri çocuklar için en az 2 beden büyük tercih edilmeli😊 @seyma4748
balmelinam seyma4748 Ankarada yasayan ve deneyimlemis biri olarak hic begenmedim kalitesiz urunler kaliplar kucuk vs