Orenda_ Ben yeniden tekrar anne olmayı başardım iki evladıma yetebilmeyi sorumluluklarımı fazlasıyla yerine getirmeyi güçsüz olsam bile güçlü görünmeyi herkese inat dik durmayı en önemlisi kimseye haddinden fazla değer vermemeyi başardım çok şey öğrendim bu yıldan ama yeni yıl bana bize herkese öyle iyi gelsin ki geçirdiğimiz en kötü yıllar unutulsun sizinle beraber daha nice güzel yıllara kardeşlerim🫶🥹