Orenda_ Günaydın kızlar💕🌷Ben; *Evime geçmeyi başardım *Sakin kalmayı başardım *Hayatta kalmayı başardım *Aklımı yitirmemeyi başardım Siz neyi başardınız 😄😅
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Orenda_ okul hayatım konusunda olumlu gelişmeler yaşandı Kv ile ilişkimi kesmeyi başardım skjckeow
Miraay_123 Orenda_ Ev bulup çok şükür istediğim gibi bir evde oturuyorum 😂 Kafayı yemedim Hala hayattayım Mutlu olmanın sırrını çözdüm 😂 Herkese hakettiği gibi davranmayı başardım 😂😂😂
Pamukhanim_ Orenda_ Hayatta kalmayı Akıl sağlığımı korumayı Kocamla boşanmamayı 😅 Herşeye rağmen gülümsemeyi 🥰
Miraay_123 Orenda_ Kendi çekirdek ailemden başka kimseyi düşünmicen, kimseye koşmak yok,değmeyecek insanlar için üzülmüyoruz , kimseye haddinden fazla değer vermiceksin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ben bunları yaptigimdan beri mutluyum 🤣🤣🤣🤣🤣
hemshireanne Orenda_ bende bu yıl mecburen yaşamak neymiş onu öğrendim. Hani ölmemişsin ya yaşaman gerek onu başardım😢