Sulee_
Şu an direkt gitmenize gerek yok da eşlik eden başka bir durum varsa mesela dehb gibi bunun için gitmeniz gerekir. İsterseniz önce oyun terapisi aldırırsınız. Haftalık olur zaten herhalde ortalama 7-8 seansta fayda olur ama genelde rahatlama oldu diye seansı bıraktırmazlar tekrar davranış görülebilir diye biraz daha devam ettirebilirler. İlçe sağlıklarda oyub terapisi veren kişiler oluyor çocuk gelişimciler , psikologlar gibi… Araştırıp bulabilirsiniz.