Kızlar merhaba geçen sene oğlum özel kreşe gidiyordu fiyattan dolayı bu sene devletin klüp kısmına gönderiyorum. 5yaşına gircek oğlum dil terapisi ergo terapi, özel eğitim herşeyi aldırdım konuşma gecikmesi ve dikkat eksikliği vardı.. Şimdi dili açıldı tam akıcı değil ama herkes anlıyor rahatlıkla. Özel okula giderken kimseye vurma huyu yoktu hatta dayak yer gelirdi. Bu sene devlet okuluna gitmeye başladı başlıyalı sınıfın eşkiyası oldu resmen. Bugün idare çağırdı görüştük. Sınıf öğretmeni herkese vurduğunu ve diğer velilerin haklı olarak idareyi zorladıgını söyledi.. Söz dinlemez evet hareketli bir çocuk. Sürekli konuşuyorum vurmaması gerektiğini anlatıyorum ama evde benide dinlemiyor. Sınıf değiştirip pedagoga götürmeyi düşünüyorum. artı olarak oyun terapisi . Bu durumu yaşayan oldumu nası aştınız olduysa kızlar çok zordayız