morenica işte bazılarında da bu durum kalıcı oluyormuş kalıcı olmadan uyku eğitimi alsam mı diyorum benim ki emmiyordu meme reddine çare bulamadım iki ay emdi sadece emzirme danışmanlığı almadığıma da pişman oldum sonra şimdi yine pişman olmak istemiyorum