newwmommy biz sizinle aynı şeyleri yaşıyoruz genelde de burdan yardım istiyoruz tanıyorum artık 😅 benim kızım 5.ayına girmek üzere şu an gece derin uykuya dalana kadar 5 dk da bir uyanıyor derin uykudan sonra birkaç saat uyuyup sonra uyanıyor emiyor geri dalıyor ama sonra tekrar uyandığında çok zor uyuyor haliyle asla dinlenemiyorum, yanıma alıp memede uyutunca anca biraz rahatlıyorum onda da tüm vücudum ağrıyor. Gündüzleri de kucağımda uyur sadece o da memede yarım saat. Uyku eğitimi almayı ben de düşündüm ama bi de şunu deniyorum, tam uykuya dalmadan beşiğine alıyorum orda uyutuyorum en azından artık geceleri ilk uykusunu beşikte yapıyor aslında dayansam sabretsem diğer uyanmalarını da beşikte yaptırabilirim mızmızlanınca alıp pışpışlayıp geri yatırsam düzene girecek gibi geliyor bi de bunu deneyip öyle hareket etmek istiyorum siz de deneyebilirsiniz. Gündüzlere çarem yok ama hiçbir türlü olmuyor. Gece 5 dk da bir uyanmalara da yok maalesef derim uykuya dalana kadar sabrediyorum. Biraz sabretsek düzelirler belki 🥲