hazal3421 yaa:/ Allah yardımcımız olsun. ben oğlumu hiç sallamaya ve beyaz gürültü vs bunlara alıştırmadım. kucağıma alıyorum uykusu geldiğinde zaten 5 dk da mayışıyor. tam dalmadan ytaşa koyuyorum biberonunu içip dalıyor. 3,5 aydan beri böyleyiz. şuan 6,5 aylık. doğacak çocuğuma da bu şekilde alıştırmaya çalışacağım. emzik de almadı oğlum zaten istemiyordum. buna da öyle yaparım. bırakması çok zor çünkü..