kızlar.. şok içerisindeyim. gebe kalmam imkansız gibi birşeydi. pcosum ama adet görmüyordum normaldede 3 ayda bir. doğumdan sonra da hiç olmadım ve kistlerim çoğalmış doktor emzirmeden sonra tedaviye başlayacaktı. ama bugün beta değerim 19.800 çoktı. şoktayım. oğlum 6 aylık. çok karışık duygular içerisindeyim. destek mi bekliyorum bilmiyorum ama içimi ferahlatacak birilerine ihtiyacım var..