bossmomm her gecen gün iyiye gitmemiz gereken yerde iyice geriliyoruz . 3 çocuk yap diye insanlari teşvik ediyor sonrada AL sana sadaka geçin diyor . Herşeyi gectim evi arabayı örnek veriyorum çocuğunuzun geleceğini ay sonu zor geliyor zehir zıkkım olsun gelmişiz dünyaya bir kere yaşadığımuza bak hakkımdir diyende hakkını alamıyor