bossmomm inan ki insanca yaşamak istemekten başka bsy yapamıyor kimse. Ülke kendı kendıne sürüklenıyor. Ben ve eşim memur olmamıza rağmen çocuğumuzu nasıl bir gelecek bekliyor dıye düşünüyoruz. Mıktarı görünce çok şaşırmadım açıkçası kendılerıne muhtaç ettırmek ıcın verıyorlar az az. Hadi onlar gecınsın bu ucretle