anonimli Canım 3.5 aylıkken ayırdım. O zaman bebek olduğu için bir alıştırma süreci gibi bir problemim olmadı. Ama odasını ayırmakla en doğrusunu yapmışsın. İleride sizden de sizin yatağınızdan da ayrılması zor olacak. Sizde çocukta daha kaliteli uyku geçireceksiniz ama ayırdıktan sonra. Odasına alışması için gün içinde odasında bolca vakit geçirmeniz de fayda var. Odayı ona anlatın mesela. Oyunlarınızı, beslenmenizi ve alt değişimi gibi şeyleri onun odasında yaparsanız öncelik olarak odaya alışmaya başlar. Dikkat etmen gereken gece yatmadan önce canını yakacağı bir şeyler var mı oda da diye göz gezdir. Annelik duygusu olarak sanırım her seslerini duyuyorsunuz ama emin olun rahat edeceksiniz şimdiden kolay gelsin 🥰