Kızlar kızım 1 yaş 14 günlük
Yatak odasında kendi yatağında yatıyordu bizimle yatağı çok geniş oyun parki olarak geçiyor
Ama bizim oda biraz soğuk oluyor banyo yanı olduğu için
Kızım da sabaha kadar mızırdanıp duruyor tulum bile giydirsem aynı
Emmiyor mama alıyor ve gece beslenmesi gece ya 1dir ya 2
Uykum çok hafif ve biz de bugün aniden onun yatağını çocuk odasına alalım artık ayıralım dedik o odanın ısısı iyi oluyor çünkü
Kapıları açık bırakırım mama yapar yanıma alırım bide kamerayı ayarlarım odasına, tablete kurar yanıma alırım dedim gece orda yatar mızırdanınca kalkar bakarım diye düşündüm
Siz neler yaptınız yada şunu da yap diyeceğiniz bişey var mı?
Önerilere açığım🥰