cicek795_ size kızıyordum ama artık üzülüyorum, size hiç bir şey söylemeyen arkadaşa bile bu derece saldırdığınıza göre, gerçek hayatınızda ya hiç ciddiye alınmıyorsunuz yada sizi dinleyen kimse yok. Size tavsiyem bol bol kitap okuyun belki o zaman size cevap verilmediğinde, had bildirdiğinizden falan değil sadece seviyenize inip sizinle daha fazla muhattap olunmak istemediğinden olduğunun farkına varırsınız :) sevgiler ;)