Aleyna-16 bu soruya hep aynı cevabı veririm. Bırakın kendi istesin. Kulağı delik olmak bi zorunluluk değil. Kaldı ki küpe takılmazsa kapanabilir. Küçük parçaları var tehlikeli bir şey. Belli bir yaşa gelince heves ederse birlikte gidin deldirin, acısı geçene kadar sarılın yanında olun. Güzel bir anı kalır hatırasında. Ben 5-6 yaşlarındayken kendim istedim annem kıyamadı , unuturum belki diye ses etmedi ama baktı ki inatla istiyorum, deldirmeye götürdü. İlk küpemi kendim seçtim. Delinecek yerleri annem işretledi, çıkışta teselli etmek için dondurma aldı… Kendim istediğim için dişimi sıkıp acısına katlandım. Geriye anısı kaldı aklımda.