bebiskoveannesi pislik ya nasıl bunları düşünürler borcun varsa onu sen düşüneceksin başkasının altını birikimi seni neden ilgilendiriyor değil mi ama. hem bırakamam yine bahis oynarım diyorsun allahın pisliği bat git o zaman borç yüzünden girseydin keşke hapse ya da seni gebertselerdi masum kadından ne istedin. valla altın takmamak gerekiyor bu devirde 3 tane ajdam vardı onları da çıkardım bu haberden sonra bizde lojmandayız korktum yani