Bade38 kadının eşi görevde kuzey ıraktaymış kadın lojmanda kalıyormuş. Alt kat komşusu uzman kadının bileziklerini almak için evine giriyo bıçaklayıp öldürüyo. Ailece görüşüyorlarmış zaten. Uzmanın karısı kadından haber alamıyoruz gel kapıyı kır bakalım demiş. Uzman kapıyı kırıp içeri giriyo kalp masajı falan yapıyor ambulansı arıyo çocuk varmış çocuğu parka falan götürüyor o sırada. Kadının kocası geliyo ıraktan öldüren uzman başımız sağolsun diyo işte ben kapıyı kırdım kalp masajı falan yaptım diyo. Sonrasında itiraf etmiş ben öldürdüm diye. Siirt lojman diye yazarsanız haberlerde ayrıntılı şekilde yazıyor