starysky gerçekten öyle birebir örneği var hayatımda, kızı 14 aylık oğlu 3 aylık. Resmen kadının beti benzi yaşama sevinci gitti, ne düğüne gider oldu ne markete, kaza kurşunu oldu bebek ama bir şekilde hayatına devam ediyor nasıl devam ediyor onu allahla o bilir